پرسشنامه توسط میرکاظمی و همکاران در سال ۱۳۹۳ به منظور شناسایی معیارهای ارزیابی عملکرد معلمان تربیت بدنی در قالب ۳۵ سوال با مولفه های (مقام و امتیازات (۵ سوال)، عملکرد علمی– پژوهشی (۶ سوال)، عملکرد سازمانی (۳ سوال)، عملکرد آموزشی – ورزشی ۸( سوال)، سابقه ورزشی (۵ سوال)، سابقه علمی– آموزشی (۳ سوال)، منابع در دسترسی (۴ سوال) و میزان جذب سرمایه به طریق اسپانسر) طراحی گردید.
هدف پرسشنامه ارزیابی عملکرد معلمان تربیت بدنی: هدف پژوهش حاضر، شناسایی و اولویت بندی معیارهای ارزیابی عملکرد معلمان تربیت بدنی به روش تحلیل سلسله مراتبی[۱] است.